Obchodní podmínky

OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

U soukromých osob akceptujeme telefonické objednávky, objednávky zaslané elektronickou poštou nebo písemně. Objednávky od lékařů a organizací, kteří mají přidělené IČO akceptujeme pouze po registraci v databázi obchodních partnerů. Znamená to, že při první objednávce partner doručí v písemné formě úplné fakturační údaje (jméno, IČO, DIČ ...). Podle zákona o zdravotnickém prostředku je možno dodat některé druhy zboží z našeho katalogu pouze poskytovatelem zdravotní péče.
Při objednávání zboží je třeba vedle názvu zboží, objednávaném množství, uvést i objednací číslo uvedené u každého výrobku.

CENY

Ceny uvedené v našem katalogu v eurech jsou konečné, obsahují aktuální platnou daň z přidané hodnoty a případné příplatky resp. slevy v období platnosti katalogu.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Lékařům, kteří mají IČO, poskytujeme zboží na fakturu se splatností 14 dní. Ostatním zákazníkům zasíláme zboží na dobírku nebo po úhradě faktury. Veškeré dodané zboží zůstává majetkem společnosti MEDIHUM spol. s r.o. až do uhrazení celé fakturované částky.

DODACÍ DOBY

Naším cílem je, abychom Vaši objednávku vybavili co nejrychleji. Pokud máme objednané zboží na skladě, zpravidla ho expedujeme na druhý den. Pokud zboží není na skladě, dodací lhůta je 3-4 týdny, u nábytku min. 4 týdny. Dodací lhůty nejsou závazné. Nedodržení dodací doby není důvodem ke zrušení objednávky.

BALNÉ A DOPRAVNÍ

Při dodávkách zboží účtujeme balné a dopravné dle skutečných nákladů, které závisí na hmotnosti zboží a způsobu dopravy (kurýrní služba apod.) Ceník kurýrní služby GEIS Parcel CZ sro: od 5,88 Euro s dph (od 158,88 CZK) do 9,48 euro s dph - v závislosti na hmotnosti zásilky a způsobu dopravy. Přeprava nábytku se vypočítává zvlášť! 

ZÁRUKA A SERVIS

Záruku na zboží poskytujeme v souladu s obecně závaznými záručními podmínkami. Záručním listem je dodací list. Jiné záruční listy nevystavujeme. Všichni naši dodavatelé poskytují také pozáruční servis. Po záruční době zajistíme opravu vadných výrobků.

REKLAMACE

Poškozený, nefunkční nebo chybějící zboží nebo zboží, které nesouhlasí s objednávkou, je třeba reklamovat do 3 dnů po převzetí zásilky. Společnost MEDIHUM spol. s r.o. není zodpovědná za škody vzniklé pozdním dodáním nebo neodborným použitím, ev. použitím, které není v souladu s návodem.

Po doručení a kontrole zboží bude spotřebiteli zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží na spotřebitelem uvedené číslo bankovního účtu, popř. v hotovosti prostřednictvím poštovní složenky či jinak dle vzájemné dohody. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení. Peníze budou vrácené do 30-ti dnů od uznání reklamace.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V mimořádných případech akceptujeme vrácení zboží. Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej vrátit do 7 dnů po převzetí. Zboží, které vracíte, však musí být v takovém stavu, aby ho bylo možné prodat jiným zákazníkům. Musí být nepoškozené, v originálním nepoškozeném obalu. Poškozené zboží, zboží v poškozeném obalu, který jeví známky používání, software, sterilní materiál, balení diagnostických proužků a zboží vyráběné na zakázku (např. nábytek.), se nedá vrátit.

FAKTURAČNÉ ÚDAJE

Medihum, s.r.o.
Bosákova 7
851 04 Bratislava
Slovensko

IČO: 35952580
DIČ: 2022055255
IČ DPH: SK2022055255